2012. február 6., hétfő

2/2. foglalkozás a Csillagházban

Az első játékban a gyerekek körben ültek, Lidi pedig a kör közepén mutatta sorban a feladatokat: felemelte a jobb kezét, felemelte a bal kezét, majd felemelte mindkét kezét - a gyerekek pedig utánozták őt. Mivel Lidi trükktára véges, lezárásképpen megkértük a gyerekeket, hogy mutassanak olyan feladatokat, amit Lidi nem tud megcsinálni - ekkor jött az előre-, illetve a hátrabukfenc, vagy a gyűrűn csimpaszkodás.

Ezután a testrészfelismerős játék következett, amelynek során párban és csoportban is dolgoztak a gyerekek a kutyával. Egy gyerek mindig a kutyán mutatta meg azt a testrészt, amit a gyógytornász kért tőle, a többiek pedig magukon.

Ezzel a két játékkal, ami még kiegészült a köszönés és az elbúcsúzás szertartásával, el is telt az idő, és már érkezett is a második csoport. Velük először akadálypályáztunk, amelynek során nem csak az akadályokat kellett legyőznie a gyerekeknek, hanem Lidi kiskutyáit is meg kellett keresniük. Persze a kiskutyák nem igaziak voltak, hanem a tornaterem szériafelszerelésébe tartozó kutyus formájú babzsákok. A játékban az a kis fajtamentő nyert, aki a legtöbb babkutyát gyűjtötte össze!


Lidi a kiskutyáival

A Tűz, víz, repülő játékkal folytattuk az órát, amit aktív labdázással fejeztünk be. Milyen labdázással? Aktív labdázással, aminek azért örülök, mert az előző bejegyzésben Lidi megtáltosodásának okaként az újonnan kialakított heti 1 munkanap + heti 6 nap pihenőnap rendszert jelöltem meg. Amit most csak megerősíteni tudok. Most már egészen biztos, hogy Lidi kutya ilyen időbeosztással tud jól és lelkesen dolgozni. De hát őszintén, kinek nem lenne kedvére a 6 napos hétvége?

2 megjegyzés:

  1. Lidi aztán tudja mi a jó- mármint neki:)
    (Nemrégiben látgatóba mentünk a Lánykámmal egy kutyamenhelyre, ott volt sok sok Lidire is hasonlító egyed. eszembe is jutottatok) (a blogomon írtam is róla) várom a posztjaidat és Lidit üdvözlöm!:)

    VálaszTörlés